Toppsponsorer

Accigo

Accigo har hjälpt Bris att implementera ett skräddarsytt insamlingssystem, i molnet, med standardsystemet Microsoft Dynamics CRM som grund. Konkurrensen om insamlingsmedel har hårdnat och ett effektivt insamlingsarbete blir allt viktigare. För att kunna göra det idag krävs ett modernt och flexibelt IT-system med bra kampanjhantering.

Arla

Arla har stöttat Bris tre år i rad genom att upplåta mjölbaksidorna till idolkortskampanj. Arlas mjölkbaksidor når varje morgon 4 miljoner människor runt om i Sverige. Eftersom mjölkbaksidorna vänder sig till barn och ungdomar i Sverige så är det ett naturligt val att stötta Bris. Barn som annars kan vara svåra att nå men som på ett ”naturligt” sätt kan ta till sig informationen vid frukostbordet.

Astra Zeneca

Bris och AstraZeneca har ett samarbetsprojekt tillsammans som ska ge fördjupad kunskap om ungas psykiska ohälsa. Projektet är en del av AstraZenecas Young Health Programme vilket är ett globalt samhällsstödsprogram som syftar till att förbättra ungdomars hälsa runtom i världen. AstraZeneca finansierar även Bris Stödhelger för familjer som drabbats av suicid.

Coop

Coop har två år i rad genomfört kampanjen ”En godare jul - för barnens skull”. Bland utvalda julvaror från Änglamark skänkte Coop 1 kr per såld förpackning samt 3 öre per såld plast- och papperskasse med julmotiv till förmån för utsatta barn. De insamlade pengarna delades lika mellan Bris och stiftelsen Friends.

Efva Attling

Efva Attling, en av Skandinaviens ledande smyckesdesigner har tagit fram en smyckeskollektion som säljs till förmån för Bris. Kollektionen heter "Take No Shit". För varje sålt smycke går 100 kronor till Bris.

×

Lämna chatt