Coop har stöttat Bris i många år, särskilt i jultid. Sedan 2020 är Coop en av Bris partners i satsningen "För alla barn alltid", för att Bris senast sommaren 2021 ska ha en dygnet runt-öppen stödlinje. En del av varje såld förpackning av Coops egen mjölk skänks till Bris för att utöka öppettiderna.
Castellum är ett av de största börsnoterade fastighetsbolagen i Sverige med fokus på kontor, lager/logistik och samhällsfastigheter. Vi har en tydlig hållbarhetsprofil och ser oss som en samhällsbyggare. Med den bakgrunden är vi mycket glada och stolta att få vara med och stötta Bris viktiga arbete med målsättning att skapa ett bättre och tryggare samhälle för barn och ungdomar. Vi startade vårt samarbete med Bris under hösten 2019 och ser på det som långsiktigt. I den situation som samhället befinner sig i nu i samband med Coronaepidemin far många unga illa, framförallt psykiskt. Här har organisationer som Bris en oerhört viktig roll att spela.
Wallenstam är ett fastighetsbolag som bygger, utvecklar och förvaltar fastigheter främst i Stockholm och Göteborg. Wallenstam är sedan många år tillbaka en samarbetspartner till Bris. Vi anser att vi som fastighetsföretag har ett ansvar i samhällsfrågor. Från allra första början, redan från grundaren Lennart Wallenstam, har det känts som en självklarhet att hjälpa till och stödja dem som behöver det. Genom att bidra till bland annat Bris arbete så kan vi göra det.
Efva Attling, en av Skandinaviens ledande smyckesdesigner har tagit fram en smyckeskollektion som säljs till förmån för Bris. Kollektionen heter "Take No Shit". För varje sålt smycke går 100 kronor till Bris.
Accigo har hjälpt Bris att implementera ett skräddarsytt insamlingssystem, i molnet, med standardsystemet Microsoft Dynamics CRM som grund. Konkurrensen om insamlingsmedel har hårdnat och ett effektivt insamlingsarbete blir allt viktigare. För att kunna göra det idag krävs ett modernt och flexibelt IT-system med bra kampanjhantering.
Vi är oerhört stolta över att presentera ett långsiktigt samarbete med Bris! Målet är att nå ut till fler barn och unga samt ge Bris de resurser som krävs för att alltid kunna finnas där för de som behöver hjälp och stöd. 5 kronor av varje såld barnmeny går till Bris. Samarbetet syns nu i alla våra restauranger och fler nyheter väntar under året.